שאלות נפוצות
לרשימת הסניפים, כתובות, נגישות ושעות הפעילות
https://www.keshet-teamim.co.il/retailer/information
שירות משלוחים ואספקה
שירות המשלוחים פעיל בין השעות 11:00-22:30, במסגרת חלונות משלוח מוגדרים.
כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?
זמן האספקה המשוער הוא עד שעתיים ממועד חלון המשלוח שנבחר.
האם ניתן לקבל משלוח באותו היום?
כן, ניתן להזמין משלוח לאותו היום, בהתאם לזמינות חלונות המשלוח.
כיצד מטופלים מוצרי קירור במשלוח?
מוצרי הקירור נשלחים בצידנית ייעודית עם קרחונים לשמירה על טמפרטורה נאותה.
מהו הסכום המינימלי לקניה באתר?
הסכום המינימלי לקניה באתר הוא 300 ש"ח, ובנוסף דמי משלוח בסך 29.9 ש"ח.
אילו אמצעי תשלום מתקבלים באתר?
התשלום מתבצע באמצעות כל כרטיסי האשראי.
האם ניתן לבטל או לעדכן הזמנה?
ניתן לעדכן הזמנה עד 8 שעות לפני מועד המשלוח.
האם ניתן לבטל או לעדכן הזמנה?
ניתן לעדכן הזמנה עד 8 שעות לפני מועד המשלוח.
ביטול הזמנה מתבצע באמצעות האפשרויות הבאות :
• פניה טלפונית למוקד: 0776022222.
• באמצעות טופס צור קשר באתר, למילוי טופס פניה: https://www.keshet-teamim.co.il/user-edit/contact-us
• באמצעות מייל: info@keshet-teamim.co.il
מה קורה כאשר מוצר חסר במלאי?
ניתן לבחור בעת סיום ההזמנה באתר, בין 3 האפשרויות הבאות:
• SMS לתחליפים: נשלח לך הצעה למוצר חלופי לאישורך
• החלפה אוטומטית: נבחר עבורך מוצר דומה
• ללא החלפה: המוצר יוסר מההזמנה
כיצד ניתן לעדכן את פרטי החשבון שלי?
באפשרותך לעדכן את פרטי החשבון ישירות דרך האתר.
לעדכון פרטים:
https://www.keshet-teamim.co.il/user-edit
מהן שעות פעילות שירות הלקוחות?
ימים א'-ה': 09:00-22:00.
ימי שישי וערבי חג: 08:00-16:00.
כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות?
• פניה טלפונית למוקד: 0776022222.
• באמצעות טופס צור קשר באתר,למילוי טופס פניה: https://www.keshet-teamim.co.il/user-edit/contact-us
• באמצעות מייל: info@keshet-teamim.co.il
כיצד נרשמים למועדון הלקוחות?
הרשמה למועדון מתבצעת דרך האתר : https://www.keshet-teamim.co.il/useredit/loyalty
אילו הטבות מקבלים חברי מועדון?
חברי המועדון נהנים מהנחות על מוצרים נבחרים שמשתנים מידי פעם
מהי אפליקציית צ'יפר וכיצד משתמשים בה?
אפליקציית צ'יפר מציעה קופונים והנחות על מוצרים נבחרים. ניתן להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות בסלולר.
האם יש הגבלה על כמות המוצרים בהזמנה?
אין הגבלה על כמות המוצרים.
האם ניתן להזמין בכמויות גדולות?
ניתן להזמין בהתאם למלאי הקיים בסניף, במידה ויהיה מוצר חסר נפעל בהתאם להנחיה שלך בעת ביצוע ההזמנה באתר:
• SMS לתחליפים: נשלח לך הצעה למוצר חלופי לאישורך
• החלפה אוטומטית: נבחר עבורך מוצר דומה
• ללא החלפה: המוצר יוסר מההזמנה.
האם יש אפליקציה להזמנות?
כן, ניתן להוריד את אפליקציית "קשת טעמים אונליין" מחנות האפליקציות.
האם המוצרים כשרים?
אנחנו בקשת טעמים, מכבדים את אמונתו האישית של כל אחד ומאמינים שלכל אחד יש את הבחירה החופשית לבחור את דרכו, אנחנו משוחררים ממגבלות הכשרות.
קיבלתי מוצר פגום, מה עלי לעשות?
יש לדווח על הבעיה לשירות הלקוחות בהקדם באמצעות האפשרויות הבאות:
• פניה טלפונית למוקד: 0776022222.
• באמצעות טופס צור קשר באתר,למילוי טופס פניה: https://www.keshet-teamim.co.il/user-edit/contact-us
• באמצעות מייל: info@keshet-teamim.co.il
מוצרים שלא ניתנים להחזרה:
על פי הנחיות משרד הבריאות - משקאות אלכוהוליים, סיגריות ומוצרי טבק ותרכובות מזון לתינוקות.