

1.1. אופן הביטול ו/או החזרה של עסקאות פרונטאליות ומכר מרחוק יעשה באמצעות פנייה באתר מהאפשרויות הבאות:
1.1.1. באמצעות פנייה טלפונית למספר 0776022222. המספר פועל בימים א-ה בין השעות 8:00-20:00 וביום ו' בין השעות 8:00-16:00
1.1.2. באמצעות פנייה בדואר רשום לכתובת בולטימור 21 עכו – יש לציין פנייה "עבור אונליין".
1.1.3. באמצעות קישור ביטול עסקה המופיע באתר האינטרנט
1.1.4. באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: info@keshet-teamim.co.il
1.1.5. באמצעות לחיצה על קישרו "צור קשר" המופיע באתר
1.1.6. באמצעות הגעה פיזית לאחד מסניפי הרשת, יש לפנות לקופה הראשית. רשימת הסניפים מופיעה בקישור רשימת הסניפים.
1.2. על אף האמור לעיל, תנאי להחזרת מוצר ו/או לביטול עסקה לאחר קבלת המוצר הוא השבתו לחברה בדרך בה בוצעה הרכישה.
1.3. בהודעת הביטול של הזמנת אינטרנט יש לציין את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, מספר הזמנה ו/או קבלה. בהודעת ביטול של מוצר שנרכש בסניפי החברה יש לצרף קבלה.
2.1. בהתאם להוראת תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010 (להלן: התקנות) ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה.
2.2. רכישת המוצרים הבאים אינה מקנה זכות ביטול:
2.2.1. מוצרי מזון
2.2.2. טובין פסידים (מוצרים שעשויים להתקלקל)
2.2.3. טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן
2.2.4. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
3.1. ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בפועל בכפוף למפורט לעיל ולתקנות.
3.2. אנשים עם מוגבלות, עולים חדשים ואזרחים ותיקים רשאים לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום קבלת המוצר בכפוף לשליחת תעודה או מסמך המוכיחים את זכאותו ובכפוף לכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן.
4.1. ככל שסיבת ביטול העסקה היא עקב פגם, אי הספקה במועד, אי-התאמה לפרטי ההזמנה, או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה, החברה תשיב לאמצעי התשלום ששולם בהתאם להוראת חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 (להלן: החוק) את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה ולא ייגבה דמי ביטול.
4.2. מובהר כי עלייך להעמיד לרשות החברה, לצורך איסוף, את המוצר במקום שבו הוא נמסר לך.
4.3. ככל שסיבת הביטול אינה עקב פגם , אי הספקתו במועד, אי התאמה לפרטי ההזמנה או בשל כל הפרה אחרת מצד החברה, החברה תשיב לך באמצעי התלשום ששולם ובהתאם להוראת החוק את התמורה ששילמת בעבור העסקה שבוטלה. החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.
4.4. "דמי ביטול" כוללים בתוכם גם הוצאות או התחייבויות בשל המשלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת שלטענת החברה הוצאו על ידה או שהיא התחייבה בהן בשל התקשרות בעסקה או בשל ביטולה.
מדיניות הביטולים כפופה להוראת תקנון החברה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות של קשת טעמים בטלפון 0776022222
במידה ותרצו לבטל עסקה ו/או להחזיר פריט, ניתן לפנות אלינו בטופס צור קשר.